A0: b0:  مورينيو:احساس مي‌کنم شرايط بهتري ازقبل دارم

ژوزه مورينيو در سال 2004 براي نخستين بار هدايت چلسي را به دست گرفت. او در دو فصل ابتدايي با اين تيم به عنوان قهرماني در ليگ برتر انگليس رسيد. جام حذفي را فتح کرد و در جام اتحاديه نيز قهرمان شد.

به گزارش فارس،او سپس به اينترميلان و رئال مادريد رفت و به همراه اين تيم‌ها نيز جام‌هاي قهرماني زيادي را به ويترين افتخارهاي خود افزود.

اين مربي پرتغالي 50 ساله، اکنون بار ديگر به چلسي بازگشته تا يک بار ديگر به همراه اين تيم افتخارهاي زيادي را به دست آورد. آقاي خاص پيش از آغاز فصل ليگ برتر انگليس براي حريفان خود خط و نشان کشيده است.

«تصور مي‌کنم اکنون مربي بسيار بهتري نسبت به دوره پيش در چلسي هستم زيرا کار مربيگري چيزي است که تجربه در آن معناي زيادي دارد. پس از آنکه چلسي را در سال 2007 ترک کردم به دور اروپا رفتم. دو سال را در ايتاليا و سه سال هم در اسپانيا کار کردم. به همين دليل با فرهنگ‌ها و انواع فوتبال آشنا شدم.»

آقاي خاص در ادامه عنوان کرد: اکنون احساس مي‌کنم شرايط بسيار بهتري از قبل دارم. چند تار موي سپيد بيشتري در بين موهايم ديده مي‌شود که نشان مي‌دهد چيزهاي بيشتري ياد گرفته‌ام. پيش از آنکه نخستين شکست را در چلسي تجربه کنم، خوشحال خواهم بود. به تيمم بستگي دارد که چطور به من کمک کرده و از من براي به دست آوردن بهترين نتيجه‌ها حمايت کند.

نظرات شما عزیزان:

مینا شریفی
ساعت2:14---24 تير 1392
"با سلام ‏، این اولین باره که به وبلاگتون سر می‌زنم باید بگم خیلی جالبه، مطالبی توپی دارین، به من هم سر بزنین"

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:moriniyo,chelsi,real,مورینیو, | 1:38 | نویسنده : محمد |
  • مطالب روز
  • جاده ماز
  • cache01last1388718936