نکونام در آستانه شکايت از باشگاه استقلال

جواد نکونام که اين روزها با وجود اعلام خودش مبني بر داشتن قرارداد با استقلال در تمرينات اين تيم آفتابي نمي شود با ارسال نامه‌اي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال خواهان بررسي وضعيت مالي خود با باشگاه استقلال شده است.

به گزارش فارس، اين بازيکن که به نظر مي رسد مشکلاتي را با اين باشگاه دارد تا به امروز اين مسائل را رسانه اي نکرده و حتي امير قلعه‌نويي هم اعلام کرده که از او بي خبر است.

کاپيتان تيم ملي در مصاحبه هاي متعدد خود اعلام کرده که با باشگاه قرارداد دوساله دارد و حتي بعد از جلسه با فتح الله زاده شفاف اعلام کرد اگر اين باشگاه او را نمي خواهد بايد شفاف اعلام کند. اما فتح الله زاده نيز در گفت و گو هاي خود تاکيد داشت که اين بازيکن مد نظر باشگاه است و نکونام در اين تيم بازي خواهد کرد.

اما عدم حضور نکونام در تمرينات آبي پوشان و بي خبري مسئولان استقلال از اين بازيکن نشان دهنده اين است که کاپيتان تيم ملي در فاصله کمتر از 40 روز به آغاز ليگ برتر تمايلي به حضور در جمع آبي پوشان ندارد و يا حداقل اينکه تا زماني که مشکلش با استقلالي ها حل نشود در تمرينات حاضر نخواهد شد.

اين نامه در حالي توسط نکونام به کميته انضباطي ارسال شده که در صورت عدم واکنش باشگاه استقلال نسبت به اين نامه نکونام مي تواند از اين باشگاه به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کند.

اين در حالي است که کميته انضباطي براي رسيدگي به اين پرونده طي نامه اي به باشگاه استقلال به آنها 72 ساعت فرصت داده تا اين موضوع را بررسي کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:nekonam,esteghlal,shekayate nekonam,استقلال,نکونام,football,فوتبال,, | 2:16 | نویسنده : محمد |
  • مطالب روز
  • جاده ماز