موافقت هامبورگ براي بازي با پرسپوليس

مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از حضور در آلمان و مذاکراتي با باشگاه هامبورگ خواستار حضور اين تيم در ايران براي برگزاري يک بازي دوستانه که در آن بزرگان قرمز‌پوش مانند مهدي مهدوي‌کيا، کريم باقري و برخي بازيکنان ديگر که از دنياي فوتبال خداحافظي کرده‌اند اما براي آنها مراسمي در حد نامشان گرفته نشد دعوت کردند.

به گزارش فارس، در اين بين مهدوي‌کيا نيز پس از حضور در آلمان با هامبورگي‌ها مذاکراتي داشت که بالاخره شب گذشته باشگاه هامبورگ در نامه‌اي رسمي به محمد رويانيان و باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که حاضر است در ماه ژانويه سفري به تهران براي انجام بازي دوستانه با پرسپوليس داشته باشد.

در اين نامه مسئولان باشگاه هامبورگ نوشته‌اند: ما براي باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپوليس ارزش زيادي قائل هستيم و اميدواريم با توجه به اينکه در حال برنامه‌ريزي هستيم جواب ما را زودتر بدهيد.

همچنين هامبورگي‌ها به پرسپوليسي‌ها اعلام کردند که سال آينده در تورنمنت باشگاه هامبورگ اين تيم نيز قطعا دعوت خواهد شد.

مسئولان هامبورگ در نامه خود براي سفر به تهران، محل اقامت، هزينه‌هاي سفرشان، ترانسفر و برخي برنامه‌هاي را خواستار شدند تا به صورت دقيق به آنها اعلام شود.

گفتني است هامبورگي‌ها تاکيد زيادي داشتند که سريع‌تر نظرات باشگاه پرسپوليس به آنها اعلام شود و برنامه‌ريزي خود را براي ماه ژانويه داشته باشند.

در اين ديدار قرار است مهدوي‌کيا، باقري و چند بازيکن بزرگ پرسپوليس به صورت نمادين از دنياي فوتبال خداحافظي کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:perspolice,gol,mohajeme pers police,footballi,shootballi,football,پرسپولیس,فوتبال,شوتبالی, | 5:14 | نویسنده : محمد |
  • مطالب روز
  • جاده ماز